Společnost pro plánování rodiny a sexuální výchovu

Poradna - různé

Bral jsem omylem hormony

Mám na Vás otázku i prosbu.Kamarádka mi zaměnila tabletky na kolena za tabletky HRT (hormonální substituční léčba). Mohou nastat změny v mužském organizme anebo problémy ak ano tak mi prosím popíšte zmeny alebo príznaky ked mám íst k lekárovy.Bral som ich približne dva mesiace. Ďakujem

Dva měsíce užívání HRT preparátu v normálních léčebných dávkách nemůže muži nijak uškodit. Tato hormonální zátěž ho tělesně nemůže nijak ohrozit.Jedinou potíží může být, že budou trpět kolena v důsledku vynechání potřebné léčby, ale to se dá jistě časem napravit.

MUDr. Radim Uzel



Dotazy do poradny zasílejte, prosím, výhradně e-mailem na adresu sprsv.poradna@centrum.cz.
Odesláním dotazu souhlasíte s pravidly poradny na stránce http://www.planovanirodiny.cz/clanky/poradna.


© 2001 - 2013 Společnost pro plánování rodiny a sexuální výchovu | používáme phpRS